kontraktskaos

bara några timmar tills unrestrikted spelarna blir fria att skriva på kontrakt för vilka som hälst, klockan 18.00 börjar detta spektakel
kommer skriva mer om detta efter att de varit i några timmar så ca 2200 eller så kommer jag skriva om dom första timmarna!

några heta namn inför kvällen blir ryan suter som troligen kommer hitta en annan klubb eftersom han varit i skuggan av shea weber ett antal säsonger, han har klass att bli en ledande back i de lag han spelar och de lag som kommer få han kommer ha en backklippa nästa säsong(??)

zach parise är nog den bästa forwarden som blir unrestrikted vilket troligen kommer flera lag jaga denna spelare och han kommer nog hamna i ett av top lagen.

dessa två är de jag vill lyfta fram ifrån min sida, om ett par timmar vet vi vart dessa spelar nästa år, eller så kommer vi få vänta på de! men jag tror att båda dessa herrar kommer ha sin nya address klar innan kvällen slår om till ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0